Категорії
Без категорії

Роль гри у формуванні соціальних та емоційних навичок

У статті обговорюється важливість використання ігор для розвитку соціальних та емоційних навичок у дітей задовго до шкільного віку. Зазначається, що гра сприяє формуванню у дітей навичок самоусвідомлення, емоційної саморегуляції, емпатії, соціальної взаємодії та відповідального прийняття рішень. Виділяються основні компоненти соціально-емоційного розвитку, такі як самоусвідомлення, емоційна саморегуляція, емпатія, соціальні навички та відповідальне прийняття рішень. Гра розглядається як ефективне середовище для навчання, де діти можуть експериментувати, вчитися взаємодіяти з іншими та вирішувати конфлікти. Наводяться види ігор, які найбільш сприятливо впливають на розвиток соціальних та емоційних навичок у дітей, такі як рольові, настільні, будівельні, ігри з емоційними картками та рухливі командні ігри. Зазначається, що результати гри можуть проявлятися в підвищенні самооцінки, зменшенні агресії та тривожності, в умінні співпрацювати та лідерства, а також в підготовці до навчання у школі.