Категорії
Новини бізнесу

CRM тільки для продажів? КВЦ “Парковий” ламає стереотипи з NetHunt CRM

Команда КВЦ “Парковий” впровадила CRM систему NetHunt CRM, яка поєднала маркетинг і продажі в єдину систему. Це дозволило їм бачити повну картину клієнтського шляху, ефективно розподіляти бюджети і запускати успішні кампанії. Після впровадження CRM, маркетингова команда витрачає на 30% менше часу на рутинну роботу і має більше можливостей для креативу та нових ідей. Автоматизовані звіти допомагають ефективно аналізувати канали залучення, динаміку генерації лідів і результативність кампаній. Команда також успішно сегментує базу клієнтів, запускає персоналізовані кампанії і покращує взаємодію з клієнтами. Усі ці зміни дозволяють КВЦ “Парковий” працювати ефективніше, досягати кращих результатів і покращувати якість обслуговування клієнтів.

Залишити відповідь