У першому кварталі 2025 року поставки смарт-годинників у світі скоротилися на 2%, і вже вп’яте поспіль спостерігається зниження, повідомляє Counterpoint Research. Головними причинами цього стали сповільнення зростання на індійському ринку та менші обсяги поставок Apple Watch. У той же час Китай показав зростання на 37%, що є найвищим показником з кінця 2020 року. Незважаючи на 9% зниження, Apple залишається лідером завдяки зростанню користувачів iOS. Huawei та Xiaomi також показали значний ріст завдяки різноманітній продукції, конкурентоспроможним цінам і посиленню позицій на внутрішньому ринку. Samsung, натомість, втратив 18% через низький попит на старі моделі годинників на ключових ринках. Споживачі все частіше обирають моделі у ціновому діапазоні $100-200, де спостерігається зростання на 21%. У той же час продажі найбільш доступних моделей впали на 17%. Попит на дитячі смарт-годинники також зросла. Лідером залишається китайський бренд Imoo, а Китай є найбільшим ринком. Попит також збільшується в Північній Америці, Європі та Азії, оскільки батьки все частіше обирають смарт-годинники для дітей як альтернативу смартфонам. Прогнозується, що ринок почне покращуватися вже цього року з очікуваним зростанням на 3%. Це сприятимуть інтеграція штучного інтелекту, покращені сенсори здоров’я та сертифікація деяких пристроїв як медичних приладів, а також збільшений попит на преміальні моделі з високим функціоналом та глибшою інтеграцією в екосистеми.
Категорії
Ринок смарт-годинників падає п’ятий квартал поспіль
