Компанія Karpatia, яка допомагає створювати персоналізовані страхові програми для команд в Україні, розповіла про свій досвід переходу від використання Airtable до використання CRM NetHunt. За словами співзасновниці компанії Аліни Голубєвої, вони шукали систему, яка поєднувала б простоту і гнучкість, щоб кожен з команди міг працювати в одній системі без хаосу. Після переходу до NetHunt CRM Karpatia зазнала значних покращень у своїх операціях, зокрема зменшилася кількість помилок, підвищилася конверсія та покращилася аналітика. Зараз компанія вірить у автоматизацію та вважає CRM NetHunt серцем своїх операцій, яке допомагає їм бути більш ефективними та успішними.
Категорії
Як Karpatia перевела 95 % бізнесу в NetHunt CRM і яких результатів досягла
