Категорії
Новини бізнесу

Як Karpatia перевела 95 % бізнесу в NetHunt CRM і яких результатів досягла

У компанії Karpatia співзасновниця та CEO Аліна Голубєва розповіла про важливість користування CRM-системою для підтримки бізнес-процесів. Karpatia допомагає компаніям створювати персоналізовані страхові програми для команд, відрізняючись від класичних страхових брокерів. Після того, як компанія перейшла на NetHunt CRM, вдалося покращити ефективність роботи. Завдяки системі зросла конверсія, спростився процес обробки клієнтів, а час обробки кейсів скоротився у 2,5–3 рази. Також вдалося об’єднати команди в одній системі, що дозволило краще контролювати завантаження та аналізувати результативність роботи. Компанія вважає CRM не лише інструментом, але й фундаментом бізнесу, який допомагає прискорити процеси та покращити взаємодію з клієнтами.