Категорії
Новини бізнесу

ЗМІ назвали суму витрат фармкомпаній на рекламу в Україні за 2024 рік

У 2024 році фармацевтичні компанії в Україні витратили близько 4 мільярдів гривень на рекламу своїх препаратів. Ці витрати вони перекладають на пацієнтів, враховуючи їх у вартість ліків. За даними видання УНН, найбільше коштів витрачено на телевізійну рекламу. Реклама ліків на телебаченні становить рекордні 62% від усіх рекламних бюджетів. Крім того, фармкомпанії активно просувають свої продукти в Інтернеті через YouTube, Facebook, Instagram, Google Ads, Tik Tok та Telegram. Згідно з відомостями, в деяких випадках витрати на рекламу можуть становити до 90% вартості препарату. У той же час, в Європейському Союзі реклама ліків обмежена, а для рецептурних препаратів заборонена. Українські фармацевтичні компанії також оплачують рекламу лікарям, форумам та самітам, фокусуючись на створенні попиту, замість інвестування в інновації.