У найближчому майбутньому Дія отримає можливість відповідати на голосові запити користувачів, завдяки використанню штучного інтелекту. Це дозволить розширити функціонал платформи і зробить її більш зручною для взаємодії з користувачами. Крім цього, у новій версії Дії, яка скоро почне бета-тестування, буде можливість отримувати створені штучним інтелектом документи за голосовими командами. Наприклад, користувачі зможуть легко замовити необхідні документи чи послуги через голосовий запит. Також варто відзначити, що штучний інтелект може знайти застосування в інших державних процесах, включаючи створення нормативно-правових актів. Такі технології також активно впроваджуються в оборонну сферу, наприклад, з використанням дронів на базі штучного інтелекту.
Категорії
Федоров: Дія відповідатиме на голосові запити
